zondag 22 oktober 2017

Happy Birthday Mariken.....


Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Mariken, we wensen jou een gezellige dag toe! 
En als je jarig bent hoor je natuurlijk wel leuke post te ontvangen, daarom hebben wij dit kaartje voor jou gemaakt. 
We zijn lekker aan de slag gegaan met onze nieuwe stempelset van Stampin Up 'Beautiful Bouquet'
Oh wat kun je daar veel leuke boeketjes van maken in allerlei kleuren. Het is wel een gestempel en gestans voor je een boeketje bij elkaar hebt, maar dan heb je ook wat! 
Dus we zijn voor Mariken aan de slag gegaan en dit is het eerste resultaat geworden. 
We hebben er ondertussen al meerdere kaartjes mee gemaakt, deze zullen later op de blog verschijnen. 
Ik heb dit kaartje in roze tinten gehouden. Het achtergrond papier komt uit de leuke paper pad van echo park 'wedding bliss'.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 


Bedankt weer voor alle leuke reacties op onze kaartjes. 

Lieve groetjes, 
Merit en Annemarie 

19 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een mooie verjaardagskaart! Prachtig gemaakt en erg leuk met dit boeketje Liefs Sabine

Sarah zei

Mooie kaart!

Irma zei

Erg mooi!

martina's kaartjes zei

leuk kaartje, mooi resultaat,
fijne zondag,
grtjs,martina
x

Monique zei

Hij is prachtig! Dat wordt weer een stempelset op mijn verlanglijstje. Heel mooi gedaan!
Lieve groetjes, Monique

Dora zei

Prachtige kaart

Eri zei

Een prachtig boeket heb je gemaakt op deze kaart! Heel mooi gedaan!
Groetjes, Eri

Colien zei

Gaaf, fleurig kaartje voor Mariken! Dat ziet er inderdaad uit als een toffe set, altijd goed als je meerdere mogelijkheden hebt met stempels. Ik kijk al uit naar de andere resultaten...
grtz.Colien

!neke zei

Gave kaart !!!
Mooie set is het !

Margreet zei

Veel stempelwerk, maar dan heb je ook wat...wat een prachtig resultaat!
xxx Margreet

Danielle zei

Wat een mooie kaart is dit geworden.... super leuk met al die bloemetjes! Lief ook door het roze, erg mooi! Fijne zondag nog :-)

Jantine zei

Wat een mooi kaartje weer, Merit en Annemarie! Heel feestelijk voor de verjaardag van Mariken.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat hebben jullie een prachtige kaart voor Mariken gemaakt.....daar zal ze heel blij mee zijn!
Groetjes Diny

Nicolette zei

Super mooie kaart!
Groetjes Nicolette

Ellen zei

Wat een prachtige kaart voor Mariken! Supermooi met al die bloemen erop.

Mariken zei

Wat was dat leuk!! Jullie post bij mijn ontbijt openen en bewonderen!! Jaaa, ik had het volghouden, dichtlaten tot vanochtend! En wat voel ik me jarig, zo lief allemaal! Dank jullie wel!! Xx

Linda Timpers zei

Prachtig wat een super leuke kaart.
Ik heb even op jullie blog rond gekeken, en ben ook maar direct volger geworden.
Zo hoef ik niks meer te missen.

Groetjes Linda.

Marlies zei

Een prachtige kaart!! Heel chique en stijlvol. Leuke stempels en een mooi design. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

Ellen zei

superleuk om zo boeketjes te maken, prachtig kaartje is het geworden.

groetjes, Ellen