vrijdag 20 september 2013

*Knutsel en Zo....Happy Birthday





Goedemorgen allemaal het is weer Knutsel en Zo vrijdag!!! En vandaag kom ik met kaartjes die jullie helemaal niet van mij gewend zijn......Ik vond het ook reuze moeilijk om ze te maken, maar had wat jongens kaarten nodig en wat maak je nu voor kerels die de 20 al gepasseerd zijn....
Aan de slag gegaan eerst uren op het internet...voorbeelden had ik nodig ik weet niet eens bij wie of waar ik de sketches gezien heb  er kwamen zoveel leuke voorbeelden voorbij....heb de computer uitgezet en zelf aan de slag gegaan...met dit als resultaat, zelfs na afloop nog een dames versie gemaakt!!!

Maar wat heb ik het warm gehad...niet makkelijk al lijkt dat wel zo, er gaan er vast nog meer volgen want met het geweldige paperpad van 4 Heures 37 is het heel goed te doen!!

Gaan jullie ook mee op blogvisite bij Karin Judith en Sanne ze hebben vast weer iets heel leuks om te laten zien.

De volgende spullen komen uit de webshop Knutsel en Zo:

*Cardstock - Atbelle Kraftpapier.
*Cardstock - Ribbel karton kraft.
*Lint en Touw - Happy Birthday lint.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

24 opmerkingen:

Sanne zei

Inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn! Maar wel erg leuk! Zeker met dit papier. Komt het goed tot zijn recht.

Liefs Sanne

Cobie zei

Ik kan me best voorstellen dat het niet gemakkelijk was om deze kaarten te maken, maar ze zijn heel leuk geworden.

Groetjes Cobie

Alina zei

haha, dat doe ik ook: uren op Pinterest, helemaal weg van heel veel voorbeelden, maar als ik zelf aan de slag moet....:D!
jullie kaartjes vind ik heel erg leuk geworden, die paper pad moet ik ook een keertje bestellen!!!

Louise zei

Dacht even dat ik op een verkeerd Blog zat, ben dit soort kaarten helemaal niet gewend van je, maar vindt ze alle 3 geweldig geworden, leuk papier is dat hé. Leuk bedacht de harten op je onderste creatie.

Fijn weekend,

LOuise

marion zei

Ze zijn wel supergaaf zeg, wauw, liefs, Marion

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes, leuk papier heb je gebruikt.

groetjes jolande

Knutsel en Zo zei

Haha, ik dacht ook ik zit op het verkeerde blog! Soms is het wel eens goed om af te wijken van wat je gewend bent. Ik vind je kaartjes echt geweldig! En dat uren op Pinterest rondneuzen dat is een heel herkenbaar verhaal.

Fijn weekend!

Groetjes, Karin

Judith zei

Hihi, hier nog een die verbaasd zat te kijken van de soort kaarten hier op je blog ((-:
Maaaar: ik vind ze super leuk!!! Heel knap van jou om zo heel anders aan het werk te gaan. Top resultaten, hier houd ik van!
Fijn weekend,
groetjes, Judith

Anneke zei

Wat een leuke kaartjes! Groetjes Anneke

Yolanda zei

Alle drie even mooi, geen favoriet :) Groetjes Yolanda B)

Marijke zei

Dacht eerst dat ik het verkeerde blog had hihi maar nee zat goed! Ik vind ze geweldig mooi deze 'strakke'kaarten!1 Erg mooi gemaakt.

Groetjes,
Marijke

Wilma zei

Ze zijn goed gelukt, hoor!
Ik vind ze erg leuk.. hou wel van deze stijl :-)
Fijn weekend!
Liefs, Wilma

Agnes zei

Ja, wat maak je nou voor mannen van die leefrijd? In ieder geval geen Edwinnetje :) :)
Ik vind je kaarten super Annemarie! Dit zijn echte heren kaarten!
Fijn weekend!
Groetjes, Agnes

Anita zei

Jullie kunnen vaker zo'n kaart plaatsen. Ze zijn erg leuk geworden.
Groetjes, Anita

Linda Visser - van der Velden zei

Hele gave kaarten! Mooooi!

Irene zei

Echt iets totaal anders dan we van je gewend zijn maar wel heel leuk Annemarie, vaker doen!!!

xx Irene

Karin zei

Prachtige kaartjes hoor!
Gr. Karin

nicolet zei

Deze kaartjes zijn weer erg leuk!Fijn weekend.
Groetjes Nicolet

Anita Meijer zei

Ze zijn prachtig Annemarie, ik vind ze heel mooi.
Liefs van Anita

Christa zei

ik vind ze mooi strak hoor niets mis mee , xx christa

Anoniem zei

Wauw wat een leuke kaartjes!!
De indelingen vind ik ook erg leuk.
Ze zijn wel erg bruikbaar.
Lieve groetjes, Linda

Anke zei

Nou wel iets anders maar ook heel mooi!
liefs Anke

Ellen zei

Inderdaad heel iets anders dan 'normaal', maar wat zijn ze gaaf! Vooral de mannenversies vind ik helemaal super.
Groetjes, Ellen

Mary zei

Totaal anders als ik van jullie gewend ben, maar oh zo leuk!!
Mogen jullie best vaker doen hoor, het gaat jullie goed af!.,
Fijne zondag, groetjes Mary