maandag 21 juni 2010

Celebrate with style!

Hier een lekker zomers kaartje want vandaag is het de eerste dag van de zomer, je kon het toch wel zien vandaag lekker een zonnetje!! Maar nu even over het kaartje heb het gemaakt met papier van prima marketing(als ik het goed heb) heb alle randjes met bruine inkt bewerkt, verder heb ik het meisje ingekleurd met de copic's en bovenin de hoek nog twee plakpareltjes, de tekst"celebrate with style!"er bij gestempeld die vond ik er wel goed bij passen, want je viert je verjaardag niet zo vaak in je bikinie,hihi. En als laatste nog een bloem erbij gedaan met daaronder een paarse swirl. Zo morgen en overmorgen nog naar school en dan heb ik donderdag nog even sportdag en dan is voor mij de vakantie begonnen!!!! Veel kaarten zullen we van de week niet meer maken, want heb ook een vakantiebaantje dus dan kan ik jammer genoeg geen kaartjes maken, maar een woensdag komt Rolinka gezellig een avondje freubelen!! Dus dat zal wel leuk worden.
Allemaal alvast bedankt voor de lieve reacties!!

Veel liefs, Merit.

10 opmerkingen:

Durvina zei

Hoi Merit,

Wat een leuke zonnige kaart, ik moet ook eens wat gaan doen met dit stempelafdrukje want deze is natuurlijk geweldig voor deze tijd van het jaar.

Gr, Durvina

nicolet zei

Wat hebben jullie weer eenprachtig kaartje gemaakt!! Ziet er lekker zomers uit!!
Groetjes Nicolet

Rolinka zei

Een geweldig leuk kaartje!!
Heb al zin in woensdag.....

Groetjes Ro

Riet zei

Wat een leuke kaart Merit.

Liefs Riet.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Merit,

Wéér een prachtkaartje hoor!

En succes met je zomerbaantje.

Groetjes, jaimie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super zomers kaartje Merit, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

wat een lekker zonnig kaartje, prachtig met die leuke stempel

Gusta zei

wat een leuke kaart zo kan de zomer wel beginne hoor

groetjes Gusta

stempelfreaks zei

Prachtige kaart weer Merit. Succes met je vakantie baan.
Groetjes Larissa & Astrid

Wendy ten Hove zei

Wat een lekker vrolijk en zonnig kaartje! Helemaal super!! De kaart hier onder vind ik ook erg leuk, mooie kleuren zo samen. Twee hele verschillende, maar allebei erg leuk!! Super bezig geweest, dames en veel plezier woensdag met Rolinka!

Groetjes,
Wendy