woensdag 5 mei 2010

Basic Grey Challenge

Bij Basic Grey was de uitdaging een foto van een kinderkamertje naar aanleiding van die foto moest de kaart worden gemaakt. Ik weer op de kop tussen al mijn basic grey papier en daar heb ik dit "oudje" gevonden wat wel aan de eisen voldoet. Ik heb 2 stukken scrappapier gebruikt een kanten kleedje voor onder een gebakje, en verder uit wat stukjes papier wat vlaggetjes geknipt (dit heb ik niet van mezelf maar van een aantal voorbeelden op de blog) in de puntjes van de vlaggetjes zitten kleine pareltjes, verder wat bloemen en blaadjes en de nodige brads om alles vast te zetten gebruikt. Schattige magnolia afdrukje gestempeld op aquarelpapier en met distressinkt ingeverfd (wat is dat nog moeilijk zeg moet nog heeeel veel oefenen) De jurk nog wat versierd met stickels "star dust"en ook het kroontje.
Groetjes en veel liefs, Annemarie.

17 opmerkingen:

*_Samantha_* zei

erg leuk geworden.
mooi kaart.

gr. Samantha

lies zei

Wat een geweldig leuk kaartje.
Mogen jullie weer trots op zijn.

Liefs Lies

*Ellen* zei

wat een heerlijk vrolijk kaartje, prachtig is die

Jolara zei

oooh wat geweldig leuk !

Tineke's hobby zei

Wat een mooi vrolijk kaartje heel mooi ook met die vlaggetjes
Groetjes Tineke

Jolita zei

Hij is erg leuk geworden Annemarie!
Succes met de challenge,
Jolita

Rolinka zei

Oooh, wat een plaatje zeg, ben er helemaal weg van!!!

Tot zo, Groetjes Ro

Sandra zei

wauw dat ziet er echt heel mooi uit zeg, geweldig
groetjes sandra

nicolet zei

Oooh wat een leukerd!! En die slingers zijn er prachtig bij!
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie kaart is dit weer, Annemarie.

Groetjes Jolande

Gusta zei

het is een leuk kaartje geworden hoor en ik moet ook maar eens gaan stoeien met distress inkt maar het lijkt mij ook erg moeilijk hoor

groetjes Gusta

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijk kaartje, zo mooi en zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

Neline zei

Harstikke leuk kaartje!
Stempeltje is ook zo superrr!!
groetjes
Neline

Kaatje zei

mooi en vrolijk kaartje! Magnoliaatje is idd erg cute!

groetjes,
Annika

Marianne Schut zei

Hai Annemarie, je kaartje ziet er echt super schattig uit! Leuk hoor zo met die vlaggetjes ook! Groetjes Marianne

magnoliagirl zei

wat een supermooi kaartje!en wat gezellig dat jullie samen dit blog hebben en ssamen kunnen scrappen!
ik wou dat ik dat ook kon doen met mijn mama!nog veel plezier samen!

ps: ben gelijk volger geworden want vind jullie blog geweldig!en jullie maken zo'n mooie dingen!

groetjes kelly

Heather zei

Gorgeous card, so pretty, lovely Tilda and wonderful interpretation of the photograph.
Thanks so much for playing along with us at BG.
hugs Heather xx