donderdag 25 maart 2010

Jongenskaart.

Een jongens kaart deze keer en dan eentje met een lekkere stoere piraat. Het plaatje is ingekleurd met de derwent colorsoft potloden.Het papier is een al wat oudere lijn van de basic grey. Achter het plaatje zit nog een label met daarin een eyelet en een stoer stuk touw, en op het labeltje staat happy birthday gestempeld.Onderaan heb ik nog een zwaard geplakt, het is van de kids cuttlebug.
De laatste dagen wil het reageren op jullie's blog niet lukken heel af en toe kom ik er doorheen, ik krijg telkens een melding "verbindings probleem herstellen"weet iemand hoe ik van dit probleem af kan komen.Het is echt heel vervelend. Brenda als jij dit leest ik woon op nr 18 (moest ik even van Merit zeggen het lukt niet je blog te bereiken)
Allemaaal een fijne avond veel liefs, Annemarie.

11 opmerkingen:

Sandra zei

je kaartje is weer super. echt een stoere kaart, is het een digistamp of een gewone stamp die je hebt gebruikt?
ik ben er helemaal weg van
groetjes sandra

Inge zei

Gelukkig kunnen wij jou wel bereiken! Om te zeggen dat dit een heel leuk plaatje is en een coole kaart bijvoorbeeld:)
Groetjes, Inge

Astrid en Brenda zei

Hoi Annemarie, De kaart is inderdaad lekker stoer. Wat vervelend dat jullie verbinding slecht is.
Groetjes Brenda en Astrid

Jeanet van der Lee zei

Hoi, hij is wel weer erg leuk geworden hoor! En die computerproblemen heb ik ook wel eens. Soms helpt het als je de "cookies" eens verwijderd, want telkens als je een site bezoekt slaat je computer een paar tijdelijke bestandjes op en op een gegeven moment wordt hij dan zooo traag. Ik heb ook wel eens met internetinstellingen weer op standaardinstellingen gezet, wil ook nog wel eens helpen. Nou veel succes ermee!

*Ellen* zei

wat een vrolijk en stoer laartje prachtige kaart is dit

Marleen zei

Wat een ontzetten leuke kaart zeg!!! Echt stoer!!! Roan (mijn zoon) zou hem super vinden als hij hem zou krijgen, dat weet ik zeker. Vind toch voor meisjes en vrouwen heb ik leuke ideeen en voor jongens/mannen vind ik het wel moeilijk hoor. Veel knutsel-plezier! grtjs Marleen

Gusta zei

ik vind je kaart super echt een mooie jongens kaart.ik heb er ook vaak last van hoor ik wilde gister bij jullie een reactie achter laten maar ik had ook een verbindings probleem heel vervelend .of de foto,s komen niet naar voren gebeurt ook heel vaak.

fijn weekend Gusta

creationsncraftsbyarina zei

Dit is wel een hele mooie stoere jongens kaart geworden, helaas weet ik niet hoe ik jullie kan helpen met je verbindings probleem.
dus op naar de volgende mooie kaarten van jullie.

groetjes arina
http://arinaskaartenhoekje.blogspot.com/

Miranda zei

Een erg leuk\stoer kaartje !!!!

Groetjes Miranda

Tineke's hobby zei

Wat een super stoer kaartje hij is erg mooi geworden
Groetjes Tineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie, stoere kaart.

Groetjes Jolande.