vrijdag 15 januari 2010

magnolia met bezem

Hallo allemaal,
 
Hier weer eens een kaartje van mij, heb deze week niet veel gedaan, want ben elke dag wezen schaatsen, ga nu eerst een kaart maken, was vanmiddag vrij van school, en misschien dat ik vanavond weer ga schaatsen dus ga ik nu samen met mijn moeder aan de knutsel.
Maar eerst een kaart erop, deze kaart heb ik met al wat ouder papier gemaakt maar ik blijf het leuk vinden, ik heb het schattige magnoliaatje met de bezem erop gedaan, heb ze ingekleurd met de copic's, en verder heb ik er nog een paar uitgestansde bloemen bij gedaan.
 
Veel liefs, Merit.

16 opmerkingen:

Gusta zei

Hoi Merit

hij mag er weer wezen hoor

fijn weekend Gusta

nicolet zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt Merit!! Het papier is zooo leuk hé!!
Groetjes Nicolet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Super kaartje Merit!
Echt heel erg leuk.

Liefs Ida

Karin zei

Merit, je kaartje is heel erg mooi. Ik vind het zo leuk dat iemand van jou leeftijd zo graag kaarten maakt. Ik hoop dat Didy over een paar jaar nog net zo van knutselen houd als dat ze nu doet. Ga zo door meid. En veel plezier met het schaatsen.

Groetjes Karin.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

heel mooi kaartje en ja dit is een super leuke tilda.Veel plezier met het schaatsen helaas is hier de schaatsbaan gesloten.
Fijn weekend,Agnes

m@deliefjuh zei

prachtig weer meis! super

Durvina zei

Hoi Merit,
Het is weer een prachtige kaart die jij hebt gemaakt, ik heb zojuist ook een kaart op mijn blog gezet met hetzelfde papier voor de callenge van create4fun.
De groetjes van Noa, want ze zit hier naast me mee tekijken.

Groetjes, Durvina

Marian zei

Ha Merit,
Het is weer 'n hele mooie kaart! Vanavond nog maar lekker schaatsen en morgen weer lekker aan de knutsel!
Fijn weekend,
Marian

Unknown zei

Wat een schatje Merit.
Lief stempeltje en prachtig papier.

Groetjes Suze

Anoniem zei

Een heel lief kaartje Merit en prachtig papier al is het dan wat ouder.
Fijn weekend

Jannie.

Sandra zei

hoi hoi,

wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt,
en meid geniet nog maar lekker van het schaatsen voor je het weet is het weer weg,
De kaartjes wachten wel op je
fijn weekend

groetjes sandra

marijke zei

wat een lieffie is dit en de kleuren zijn zo gezellig en fris

Anne-Marije zei

Hoi Merit,
Wat een gave kaart zeg. Heel erg mooi gekleurd die lieve Tilda en dat papier is super!
xxx Anne-Marije

Amanda zei

Prachtig kaartje Merit en ja heel mooi papier!

lieve groetjes Amanda

Marianne Schut zei

Hai Merit, Hij is weer prachtig! En wat een super mooi papier is dit zeg! Liefs, Marianne

daantje zei

wat een schattig kaartje is dat zeg vind dat papier helemaal super.
groetjes
daantje