donderdag 21 januari 2010

Thinking of you.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die volop in de examens zit. Het schaap heeft een enveloppe vast met een klavertje 4 dat brengt dus geluk. Het afdrukje heb ik van Rolinka,het is van Marianne Design.Het papier is van October Afternoon de lijn Farmer Fresh, ik heb ook nog een martha steward pons gebruikt van Rolinka. Ook nog wat bloemen en takjes erbij gedaan en bovenin "Thinking of you"erbij gestempeld met stempels van Hero arts. Iedereen weer bedankt voor alle lieve reacties die we weer hebben gehad,fijne avond nog,
Veel liefs, Annemarie.

8 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo,
Uiteraard een reactie van de ontvanger van de kaart. Hartstikke bedankt voor jullie lieve kaartje, het moet nu helemaal goed komen met de examens! Dinsdagmiddag de laatste, dus daarna gaan we heerlijk kaarten maken (want dat heb ik de laatste tijd wel gemist). Houd de brievenbus dus maar in de gaten....
Liefs, Wilma

Rolinka zei

Hoi

Nee voor mij geen kaarten maken vanavond, mijn schoonpa is begin van de avond per ambulance naar Rotterdam gebracht en wij gaan daar zo nog naar toe...
Misschien morgen als alles het toe laat!!

Groetjes Ro

Ps. wat een leuke kaart weer.

*Ellen* zei

wat een prachtig en lief kaartje

Gusta zei

wat een mooie kaart,gezellige kleuren

groetjes Gusta

Isabelle zei

Hoi Annemarie en Merit!
Bedankt voor de felicitatie, ik ben gelijk even komen neuzen op jullie blog :) Prachtige kaartjes!

Liefs, Nyna.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Annemarie!
Dat alles past allemaal zo mooi bij elkaar.

Liefs Ida

daantje zei

het is een erg leuk kaartje geworden.
groetjes
Daantje

Marianne Schut zei

Hai Annemarie, Wat een super lief kaartjes is dit geworden en nu maar hopen dat het klavertje 4 geluk brengt! Groetjes Marianne