woensdag 20 januari 2010

Birthday.

Deze keer is het een jongenskaart geworden, die maak ik meestal niet zo vaak. Want vind het net zoals mijn moeder ook best moeilijk wat ik er bij moet doen, maar mijn moeder zegt dat ik het wel goed kan want ze vind deze kaart super leuk. Eerlijk gezegt is hij wel goed gelukt.
Het papier is erg oud, we dachten dat het van S.E.I was (maar is niet zeker). ik heb het super leuke jongetje met zijn surfpakkie aan gekozen, vind hem echt geweldig voor wat oudere jongens.
Verder heb ik er nog 2 rode pijltjes bij geplakt en onderin de hoek nog "Birthday"gestempeld.
 Groetjes Annemarie.

21 opmerkingen:

Crealin zei

Hey Merit,

wat een wijs kaartje, super!

Groetjes,

Lins

Durvina zei

He dames van harte gefeliciteerd jullie hebben de blogcandy van karin gewonnen, veel plezier ermee en ik zie de creaties ermee wel.

Liefs, Durvina

Sandra zei

wat een stoer jongenskaartje helemaal super,
en gefeliciteerd met jullie mooie prijs,

groetjes sandra

daantje zei

je moeder heeft helemaal gelijk hij is super geworden.
groetjes
Daantje

Amanda zei

Hoi Merit, gaaf kaartje, en gefeliciteerd met de candy!

lieve groetjes Amanda

Wilma zei

Hoi,
Gefeliciteerd met jullie prijs en veel plezier ermee.. Jullie hebben ´em verdiend,want jullie maken ook erg gave kaarten. Ik kreeg er vandaag ook weer eentje van jullie voor mijn examen. Hartstikke lief, dank je wel.
Groetjes...

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie prijs.En jekaart is super stoer en gaaf.

Groetjes Jannie.

Anoniem zei

Hoi dames, wat hebben jullie weer een mooie kaarten gemaakt, hier bij mij ligt mijn mojo ergens anders...kan 'm effe niet vinden LOL
Gefeliciterd met jullie candy prijs!

Margreet

Gusta zei

Hey meiden gefeliciteerd met jullie prijs hoor

en je kaart is ook erg leuk geworden

groetjes Gusta

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gedaan Merit!

Groetjes Ida

Unknown zei

Wat een stoere kaart Merit, echt heel goed gedaan.
En gefeliciteerd met jullie prijs.

Groetjes Suze

Anne-Marije zei

Hij is stoer! Ik heb het papier ook en het is inderdaad van S.E.I.
xxx Anne-Marije

*Ellen* zei

wat een vrolijken stoer jongenskaartje prachtig, en gefeliciteerd met jullie gewonnen candy

Agnes zei

Lekkere stoere jongenskaart Merit, ik vind 'm super!! en veel plezier met jullie candy!!

Unknown zei

Ik vind het ook altijd moeilijk een mannen of jongenskaart te maken. Kaartje is super geworden hoor! Mijn complimenten. Groeten van Ageeth

Didy zei

Hoi Annemarie en Merit,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie CANDY van mama. We gaan hem zo lekker op de bus doen. Dan kunnen jullie er lekker mee knutselen. En een hele mooie kaart heb je gemaakt Merit met een heel leuk poppetje.

Groetjes Didy

Silvia zei

Wat een mooie kaart weer.

Annemarie en Merit, ik heb wat voor jullie op mijn blog staan.

gr. Silvia

Rianne zei

Ik vind ook dat hij goed gelukt is; mooi kaartje!

Neline zei

Een hele leuke, stoere jongenskaart is het geworden!! Enne....gefeliciteerd met de candy!
groetjes,
Neline

Rolinka zei

Hoi Meiden

kijk even op mijn blog!!!!Hihihi...

Groetjes Ro

Marianne Schut zei

Hai Merit, Vind hem super geslaagd! Groetjes Marianne