maandag 7 december 2009

Van Harte Beterschap

 De beterschap kaarten zijn niet aan te slepen, dus er snel maar weer 1 gemaakt, hopelijk hoeft hij niet gelijk op de post. Het papier wat ik gebruikt hebt is van October Afternoon de lijn "Cherry Hill". Een aantal spellbinders in elkaar gelegd en daarop van harte beterschap gestempeld.Tot slot nog 2 bloemen uitgestanst met de retro pons, en die bewerkt met de "billenpons", je krijgt dan een heel leuk effect en weer een heel ander soort bloem. Ik heb het niet van mezelf, Merit zat wat te proberen en ineens zei ze kijk mam dit is leuk!!! Nou en of het leuk is heb het gelijk toegepast. Nog een stukje touw en een knopje erop , klaar om te versturen.
Ga er nog maar een aantal maken, geen beter raad als voorraad!
Fijne dag allemaal en bedankt voor je bezoekje op onze blog.
Groetjes, Annemarie

8 opmerkingen:

Rolinka zei

Echt een schattige kaart...

Tot snel!!!

Milnie zei

Lekker fruitig kaartje Annemarie heel toepasselijk! en de bloem is inderdaad echt heel leuk zo!

Liefs,

Mélanie

Lia zei

wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt, dank je wel voor je berichtje op mijn blog
liefs Lia

marjolijn zei

Ja dat vind ik wel een heel leuk bloemetje.
Dat ga ik ook maar eens proberen met mijn "billenpons" hihi.
Mooie kaart hoor, lekker met al die felle kleurtjes.

Liefs Marjolijn

Anoniem zei

Hoi wat een lief kaartje daar fleur je wel van op hoor als je ziek bent.
Ik vind de bloem ook heel leuk.
Groetjes Jannie

Gusta zei

Hoi wat een leuke kaart,die wil ik ook wel krijgen als ik ziek ben hahaha

groetjes Gusta

Annemarie zei

Hoi,
Bedankt voor je reactie. Erg leuk!
Ik ga jullie ook volgen, want jullie kaarten zijn ook prachtig!
Wat ontzettend leuk om met je dochter dit samen te kunnen doen. Ik hoop dat Julia dat over een paar jaar ook leuk vind. Ze is nu pas 5, dus ik moet nog even geduld hebben.
Groetjes,

Durvina zei

Gaaf die bloem deze wist ik nog niet, ga het ook proberen