dinsdag 24 november 2009

Vrolijk kerstfeest

Hoi allemaal,
 
Ik dacht laat ik er eens een kerstkaart opzetten, deze kaart heb ik gelijk gemaakt toen ik die andere kaarten met die aankleed poppetjes gemaakt heb,
dit plaatje heb ik ook aangekleed maar dat was wat moeilijker, want dat zijn niet echt poppetjes om aan te kleden, maar is toch geluk en er kwam best wel een leuk resultaat uit.
ik heb de kaart gemaakt met het kerstpapier van eline pellinkhof het stempeltje is ook van eline pellinkhof en die heb ik in een spellbinder gestempeld. voorderest heb ik er nog Vrolijk Kerstfeest boven gestempeld en aan de zijkanten van de kaart heb ik allemaal kleine rondjes gestempeld vind ik een erg leuk effect.
 
Nog een fijne avond, groetjes Merit

4 opmerkingen:

Monique Lokhorst zei

Hallo Merit,

Wat een schattige kaart! Weer eens iets nieuws, poppetjes aankleden op deze manier. Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt echt super.

Veel liefs,
Monique.

Rolinka zei

Hoi Anne en Merit

Ik heb jullie ook een Award gestuurd,want vindt dat jullie er ook een van verdienen, jullie maken erge mooie en leuke kaarten!

Groetjes en tot morgen, Ro

Anoniem zei

Hoi, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt,echt heel lief en het is weer eens heel iets anders super hoor.
Leuk dat jullie mij ook hebben gevonden en ik ga jullie ook volgen veels te leuk allemaal.

Groetjes Jannie

Jolara zei

prachtige kaart !