zaterdag 7 november 2009

Stoere jongens kaarten



Jongens kaarten zijn nooit zo gemakkelijk om te maken vind ik, als je het geschikte papier hebt dan kom je vaak al een heel eind. Deze keer heb ik de papierlijn van Jillybean Soup gekozen , je kunt er leuke kaarten me maken hij is er ook nog in een rode versie daar ga ik weer iets anders mee doen.Eigenlijk alleen wat sterren uitgeknipt(zelf getekend) in verschillende maten en wat touw er bij gedaan en gebruik gemaakt van de stempels van Hero Arts. Wil eigenlijk nog meer jongens kaarten maken maar eerst maar eens op zoek naar STOER papier.

Een heel fijn weekend Annemarie.

2 opmerkingen:

Jolara zei

heel erg leuk, leuke kleuren combi.
GR Joyce

Annemarie en Merit zei

Hoi joyce ik weet niet of je dit te lezen krijgt maar als ik bij jou een reactie wil plaatsen lukt dat nooit, bij anderen wel ik weet ook niet waar het aan ligt, sorry

groetjes Annemarie