zondag 8 november 2009

Herfstkaart.

Gisteren ben ik aan deze kaart begonnen het waren de laatste stukjes papier van de "paperie lijn"van making Memories. Een echt herfst magnoliaatje ingekleurt met Derwent op een spellbinder geplakt een heleboel bloemen uitgestanst, nog een kantje erop geniet, en klaar was de kaart. Merit heeft gisteren al mijn scrap papier uitgezocht, en er zaten een aantal kleine stukjes van sommige lijn in, die hebben we er nu uitgelaten en daar gaan we eerst iets mee maken, want anders gaat het weer terug. dus van de week zul je soms al wat oudere papier lijnen voorbij zien komen. Ruimt wel lekker op,heel handig zo"n dochter die af en toe de boel eens even organiseert. Fijne dag

Groetjes Annemarie.

1 opmerking:

Nicole zei

Hallo Annemarie en Merit,
Wat leuk om zo samen een blog bij te houden. Het ziet er echt super mooi en leuk uit! Mijn moeder maakt ook graag kaarten, maar een blog samen bij houden lukt ons denk ik nog niet. Ik heb wat rondgekeken, maar jullie maken echt mooie kaarten hoor. Scrappen jullie ook met foto's.

Liefs XOXO Nicole